El canvi està pensat per projectar una imatge de marca més moderna, digital, pròxima i sostenible
L’empresa municipal Vimusa ha iniciat un projecte de transformació de marca que inclou la renovació del logotip i de la identitat corporativa. Després de 30 anys, la companyia ha apostat per un disseny més modern que posa en valor el seu compromís amb la sostenibilitat, la transparència i la proximitat.
La transformació de la marca planteja canvis en el logotip, l’ús dels colors corporatius i la tipografia, però també en l’ús del llenguatge, més senzill, visual i pròxim. La nova identitat, que respon a la necessitat d’adaptació al món digital, s’implementarà durant les pròximes setmanes a tots els formats digitals i físics de l’empresa.
Digitalització i millora de la comunicació
A banda de la renovació de la identitat corporativa, Vimusa està treballant en altres projectes per millorar la comunicació amb els usuaris i usuàries. Un d’ells, de cara al 2024, és la renovació de la pàgina web i l’obertura de nous canals de comunicació.
Tot plegat s’emmarca en l’estratègia global de l’empresa pública per continuar millorant la relació amb la ciutadania.