Vimusa estrena logotip i identitat corporativa per primera vegada en 30 anys

El canvi està pensat per projectar una imatge de marca més moderna, digital, pròxima i sostenible
 
L’empresa municipal Vimusa ha iniciat un projecte de transformació de marca que inclou la renovació del logotip i de la identitat corporativa. Després de 30 anys, la companyia ha apostat per un disseny més modern que posa en valor el seu compromís amb la sostenibilitat, la transparència i la proximitat.
 
La transformació de la marca planteja canvis en el logotip, l’ús dels colors corporatius i la tipografia, però també en l’ús del llenguatge, més senzill, visual i pròxim. La nova identitat, que respon a la necessitat d’adaptació al món digital, s’implementarà durant les pròximes setmanes a tots els formats digitals i físics de l’empresa.
 
Digitalització i millora de la comunicació
 
A banda de la renovació de la identitat corporativa, Vimusa està treballant en altres projectes per millorar la comunicació amb els usuaris i usuàries. Un d’ells, de cara al 2024, és la renovació de la pàgina web i l’obertura de nous canals de comunicació.
 
Tot plegat s’emmarca en l’estratègia global de l’empresa pública per continuar millorant la relació amb la ciutadania.

¡Suscríbete!

¿Quieres recibir todas las notícias publicadas por Vimusa en tu correo?

Suscríbete dejando tu nombre y correo electrónico: