Habitatge per emergències econòmiques i socials de Sabadell
L’Ajuntament de Sabadell posa en marxa el Reglament Municipal d’adjudicació d’Habitatges per emergències econòmiques i socials (aprovat en sessió ordinària celebrada el 25/05/2017).
L’objecte d’aquest Reglament és establir el règim organitzatiu i de funcionament de la mesa de valoració de situacions d’emergències econòmiques i socials de Sabadell. L’objectiu de la mesa és donar resposta mitjançant el fons d’habitatge de lloguer social a aquelles persones o unitats de convivència que es trobin en situacions socials greus o d’emergència social. Les atribucions, composició i funcionament de la mesa estan contemplades a l’article 9 del Reglament.
Poden sol·licitar l’accés als habitatges del fons, les persones o unitats de convivència que compleixin els requisits fixats a l’article 4 del Reglament i es trobin en una situació social greu (article 5) o situació d’emergència social (article 6).
PROCEDIMENT DE SOL·LICITUD
La sol·licitud per accedir a un habitatge per emergències econòmiques i socials es pot obtenir baixant la sol·licitud, imprimir-la i emplenar-la a l'apartat d'impresos, o recollint la sol·licitud en l'Oficina Local d'Habitatge de Sabadell. "Sol·licitud d'habitatge d'emergència social".
Un cop emplenada s'ha de presentar la sol·licitud a l'Oficina Local d'Habitatge juntament amb original i fotocòpia de la documentació requerida al fitxer adjunt.
La tramitació de la sol·licitud es portarà a terme d’acord amb l’article 8 del Reglament. Poden consultar esquemàticament el procés de tramitació a l’arxiu adjunt.
Publicació del resum d'estat dels expedients i propostes de resolució de la mesa de valoració